کتونی وزشی پلی یورتان

وام بالایی دارند. با پلی یورتان می توان کفش ورزشی سبک، راحت و بادوام، ضد آب و تنفس پذیر ساخت. پلی یورتان در تمام قسمت های کفش، از جمله خود برش، و همچنین در کفی، زبانه، زیره میانی و زیره وجود دارد. در چند دهه اخیر، کفش های پلی یورتانی سهم منصفانه ای را در بازار به خود اختصاص داده اند.

مزایای استفاده از پلی یورتان در کفش:

استفاده از پلی یورتان در زیره کفش ها و کفش های کتانی مزایای زیر را دارد:

  1. سبکی و مقاومت: با چگالی و وزن کم خود مقاومت بالایی در برابر سایش ارائه می دهد.
  2. عایق حرارتی و مقاومت در برابر لغزش: این ویژگی ها پلی یورتان را به پرمصرف ترین ماده برای کفش کار تبدیل می کند.
  3. انعطاف پذیری: کفی انعطاف پذیر، کفش را راحت و ضربه گیر میکند.
  4. پلی یورتان امکان پردازش رنگ، چاپ پد و غیره را فراهم می کند، بنابراین می توان زیره را کاملا سفارشی ساخت.
  5. قالب پذیری بالا بسته به دانسیته ای که پلی یورتان در آن تولید می شود، می توان آن را با انواع کفش ها و روکش ها سازگار کرد.

کفی پلی یورتان بازیافتی:

استفاده از فوم های پلی یورتان بازیافتی یک گزینه مناسب بوده، زیرا باعث صرفه جویی در منابع و جلوگیری از اتلاف می گردد. برای بازیافت پلی یورتان از فرآیندهای شیمیایی مانند گلیکولیز استفاده می شود که به موجب آن زنجیره های پلیمری شکسته شده تا به پلی ال اولیه بازگردند. پس از انجام این کار، مواد مختلفی برای ایجاد مواد جدید و آماده برای استفاده با نیازهای مقاومتی مشابه زیره های اصلی اضافه می شود. این نمونه ای از نوآوری در خدمت اقتصاد دایره ای است که به ضایعات زندگی دوم بخشیده و به آن ارزش می دهد.

کفش ایمنی با پلی یورتان:

کفش های ایمنی ساخته شده از پلی یورتان سبک، راحت و مقاوم بوده و در برابر ضربه وزنه های سنگین محافظت می کنند. زیره به طور موثر ضربه ها را جذب کرده و در برابر دمای بالا علاوه بر این که در برابر لغزش مقاوم است، مقاومت می کند. تطبیق پذیری آن امکان طراحی یک نوع کفش برای نیازهای هر محیط کاری، کاهش خستگی و تضمین ایمنی را فراهم می کند. علاوه بر این، فوم پلی یورتان سلول باز با چگالی کم که روی پد کفی اعمال می شود، با هر پا سازگار بوده و راحتی را در طول روزهای کاری طولانی ارائه می دهد.
پلی یورتان به دلیل خواص متمایز خود یکی از مواد حیاتی در ساخت کفش و صندل است. این یک گام حیاتی در صنعت بوده که راحتی، دوام، انعطاف پذیری، عملکرد و طول عمر صندل ها را افزایش می دهد. پلی یورتان در کف صندل و کفش بسیار مهم بوده زیرا موارد زیر را فراهم می کند:

  1. راحتی: علاوه بر سبکی، راحتی کفش بسیار اهمیت دارد. این باعث می شود خریدار حاضر شود برای راحتی پای خود پول بیشتری بپردازد. در واقع، مواد پلی یورتان (PU ) قابلیت بالشتکی و جذب ضربه بالایی دارد تا پاها را تا زمانی که ممکن است در یک موقعیت راحت نگه داشته و حتی پس از ساعات طولانی استفاده از آن احساس خستگی را کاهش دهد.
  2. دوام و سختی: به یاد داشته باشید که فروشندگان همیشه برای متقاعد کردن شما برای خرید یک کفش خاص چه می گویند؟ معمولا می گویند: این کفش بادوام است. این یک دلیل واقعا قانع کننده است. دوام زیره برای اطمینان از ماندگاری طولانی مدت صندل حیاتی بوده و مشتریان معمولاً به دنبال کفش های شهری هستند که حد ممکن دوام داشته باشند. پلی یورتان دوام و مقاومت در برابر سایش زیره را افزایش می دهد زیرا از پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده و آن را به یک ماده ایده آل برای استفاده روزانه و پیاده روی مکرر تبدیل می کند.
  3. سبک وزن: کلمه “استحکام” ممکن است نشان دهنده سنگینی چیزی باشد. در مقابل، پلی یورتان یک ماده سبک وزن بوده که با وجود دوام آن بر وزن سبک صندل تأثیر می گذارد. این کار پوشیدن صندل ها را آسان کرده و باعث نمی شود پاهای شما در هنگام حرکت احساس سنگینی و فشار کنند.
  4. تحمل رطوبت: هنگامی که صندل ها دارای ویژگی ضد آب و مقاوم در برابر رطوبت باشند، به کفش مناسبی برای شما تبدیل می شوند. صندل های دارای زیره پلی یورتان با قابلیت مقاومت در برابر رطوبت هستند.
  5. سهولت ساخت: سهولت قالب گیری پلی یورتان (PU ) به سازنده اجازه می دهد تا پیکربندی ها و طرح های مختلف صندل را متناسب با سلیقه ها و نیازهای مختلف ارائه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *