covid-19-refrigrator

فوم پلی‌یورتان به ذخیره و توزیع واکسن کووید-۱۹ کمک می‌کند  

رونمایی از واکسن‌های کووید-۱۹ یک چالش لجستیکی عظیم است – به‌ویژه از آنجایی که برخی از انواع واکسن‌ها باید در دمای بسیار پایین نگهداری شوند تا اثربخشی خود را حفظ کنند. پلی‌یورتان­‌ها می‌­توانند نقش مهمی در خنک نگه‌داشتن واکسن‌های ما درحین سفر به سوی شما داشته باشند. امروزه، بسیاری از تولیدکنندگان پلی‌یورتان در بخش خنک‌کننده و تبرید، بخشی از کار خود را به سمت ایجاد سیستم‌های ذخیره‌سازی، مانند تولید خنک‌کننده‌های خاص، که می‌توان واکسن‌های کووید-۱۹ را در آنجا ذخیره کرد، هدایت می‌کنند. این یخچال‌ها از فوم پلی‌یورتان مقاوم استفاده می­‌کنند که برای محافظت در برابر گرم شدن عایق بوده و اطمینان حاصل می­‌کــند که دوز واکـسـن‌ها در برابر سختی­‌های سفرهای طولانی مدت برای رسیدن به بیماران در سراسر قاره‌ها و کشورها پایدار است. از آنجایی که تولید واکسن‌ها به طور مداوم افزایش می‌­یابد و توزیع سیستماتیک می­‌شود، صنعت پلی‌یورتان برای برآورده کردن تقاضا و تولید این خنک کننده‌­های تخصصی گسترده‌­تر شده است. این صنعت همچنین شروع به اصلاح طراحی‌­های خود کرده­ تا حتی بادوام­تر، سبک‌تر و از لحاظ انرژی کارآمدتر باشند.

برای اطلاعات بیشتر در  زمینه‌ی سیستم‌های خنک کننده، می‌توانید  مقایسه فوم یخچالی و   سایر فوم‌های عایق در صنعت  سردخانه‌سازی را مطالعه کنید.

 نیک پلی‌یورتان تولید کننده  انواع سیستم‌های برودتی و خنک کننده در ایران است. برای  اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصولات مانند فوم یخچالی، فوم عایق بلوکی و… روی کلمه مورد نظر کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *